czwartek, 1 stycznia 2015

Nowy Rok

Nowy rok trwa już 9h 49min

Skończył się kolejny miesiąc (nie lubiany przeze mnie grudzień). Na kartki kalendarza właśnie wszedł uwielbiany przeze mnie styczeń. A to różnica tylko jednego dnia. Przez jedną noc, zmieniło się coś tak drastycznie? Dlaczego styczeń czy też dla niektórych początek nowego roku to taka zmiana?
Dla mnie od dziecka był wyczekiwanym miesiącem gdyż to właśnie w styczniu mam urodziny, które uwielbiam. Zawsze cieszę się na nowo z tego dnia. Jest to mój dzień, jeden w roku, mój! Ciekawe kiedy minie mi ta radość na ten dzień? Po trzydziestce? :P

W innych styczeń również wywołuje mnóstwo pozytywnej energii i chęci do działania. Dziś czujemy jakaś siłę, która każe nam wziąć się w garść. Po raz kolejny stajemy na starcie gotowi do biegu w swoje życie. Czujemy, że możemy zacząć coś od nowa, że błędy z zeszłego roku były dobrą nauką i dziś właśnie nastał dzień, aby zacząć się na tych błędach uczyć.

9h 56min

Dzielimy nasze życie na kawałki i po raz kolejny oddzielamy grubą linią miniony rok i postanawiamy (po raz kolejny), że ten rok będzie jeszcze lepszy, albo po prostu lepszy bo może poprzedniego wcale nie zaliczamy do udanych. 

Ja nie oczekuję, że nadchodzący rok będzie lepszy. Chcę, aby był dobry. Jak to wczoraj podczas kolacji ktoś powiedział: Lepszy jest największym wrogiem dobrego :) 

Nie czekajmy do 2020 roku, aby stwierdzić, że 2014 rok to były piękne czasy, że chciało by się do nich wrócić. Cieszmy się każdym dniem na nowo i każdym minionym rokiem od razu i pełni pozytywnego myślenia wkraczajmy w kolejny Nowy Rok. 

Wczoraj wśród życzeń noworocznych usłyszałam dużo pięknych słów od ludzi, których poznałam trzy godziny wcześniej i których może już nigdy nie spotkam, mimo to mam wrażenie jakby mnie znali całe życie i doskonale wiedzieli czego mi życzyć w Nowym Roku bo stanowczo było tego za mało w poprzednim. Dziękuję kochani za te słowa, które tylko mobilizują do działania. 

10h 09min

Kochani życzę Wam Dobrego Roku 2015

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz co o tym myslisz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...