poniedziałek, 5 stycznia 2015

Najpiękniejszy dzień w roku

Mój, ulubiony, ukochany, wyjątkowy, jedyny taki w roku.
Z wiekiem podobno mija ta radość, ale ja już po raz 29 się cieszę (mimo, że pierwszych razów nie pamiętam :D). Nie wiem kiedy mi to minie, ale póki co zamierzam się tym cieszyć :D

To właśnie ostatni dzień mojego "Christmas spirit". Od jutra wszystko wraca do normy. Praca (teraz dziecko), dom, obowiązki, przyjemności, spacery, spotkania...

Dziś jest także ostatni dzień lenistwa i obżarstwa. Dziś będzie śmietanowo-tortowo, albo po prostu babeczkowo... byle na słodko :D a od jutra dieta :D

W Polsce całkiem niedawno, postanowili dać mi jeszcze jeden dzień na odpoczynek, ale niestety na Islandii nie mam tego luksusu i 6 stycznia już jest dniem roboczym :P

Szczęśliwego 5 stycznia, najpiękniejszego dnia w roku :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz co o tym myslisz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...