środa, 1 października 2014

Blogowanie

Długo zastanawiałam się jak powinien wyglądać mój blog.

Najważniejszym aspektem nad którym się zastanawiałam jest prywatność... ile upublicznić, ile zachować dla siebie... czy publikować nasze imiona czy też używać nicków? Czy dodawać nasze zdjęcia na których łatwo nas rozpoznać, czy też zostać przy zdjęciach otaczającego nas świata? Czy publikować zdjęcia dziecka?

A jak wy blogujecie?

Ja już zdecydowałam :)

Zdjęcia i owszem. Fotografia to nasza mała pasja (bez szaleństw, po prostu aparat zawsze nam towarzyszy) więc znajdą się zdjęcia z naszym wizerunkiem jak i zdjęcia naszego autorstwa. Jednak nie znajdziecie tu żadnego z nas w kąpieli, robiących kupę czy też jedzących obiad bez użycia sztućców... nikt z nas nie zostanie ośmieszony czy też obnażony w sieci.

Po prostu my, idealnie nieidealni :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz co o tym myslisz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...