niedziela, 3 kwietnia 2016

Szycie / moje prace #1

Moja przygoda z szyciem zaczęła się ponad rok temu. Do dzisiaj znajomi, którzy o tym nie wiedzą patrzą na mnie z niedowierzaniem gdy mówię, że sama uszyłam spodnie które Vinnie ma aktualnie na sobie. Skąd ten wpis.
Z radością oznajmiam, że nauczyłam się szyć :D


Moje pierwsze spotkanie z maszyną do szycia opisałam tutaj. Początki nie należały do najłatwiejszych, jednak dzisiaj już potrafię uszyć kilka drobiazgów.

Dziś chciałam Wam przedstawić moje dzieła. Wszystkie moje prace są oczywiście dla dzieci (ale nie tylko dla Vincenta).

Moje pierwsze wykroje:




Pierwsze spodenki, pumpy ze ściągaczem:




Kolejne spodenki z mojego ulubionego wykroju:



Kolejne moje prace to prezenty dla kuzynostwa Vincenta. Czapeczka i chustka dla Jurka, spodnie i komin dla Jędrka:




Potem miałam długą przerwę w szyciu ze względu na brak czasu. Po jakimś czasie pojawiły się takie same pumpy dla Vincenta i jego przyjaciela Tymona :D



Z zakupionych w Polsce materiałów szyłam kolejne spodnie gdyż te wydają mi się najłatwiejsze. Jednak nadszedł też czas na pierwszą bluzkę. Nie do końca jestem zadowolona z końcowego efektu, ale praktyka czyni mistrza, także będą kolejne próby. 

Strzałeczkowy komplecik
Kolejne spodnie, czapeczki, prezenty :D


Spodnie dla Jędrka, Vincenta i Jurka
Czapeczka dla Vincenta i Tymona

Moje najnowsze dzieło, podusia antywstrząsowa. Uszyta również w dwóch sztukach, dla Vincenta do samochodu i dla nienarodzonego jeszcze mojego małego bratanka/bratanicy. Inspiracja i wykrój z bloga Mummy's world.

mietowa tkanina i polar minky

Podusia antywstrząsowa
Gdzieś w międzyczasie powstały także getry dla mnie, czapeczki dla całej naszej trójki, pajacyk, pościel oraz poduszka dla maluszka. To chyba na tyle, ale cała sterta materiałów czeka na kolejne inspiracje :D

Nigdy nie sądziłam, że jestem w stanie nauczyć się szyć, ale spróbowałam i bardzo się z tego cieszę. Także Wy też nie traćcie wiary w siebie i próbujcie nowych rzeczy. 

A Wam jak się podobają moje prace?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz co o tym myslisz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...