niedziela, 1 lutego 2015

Inspired by TED

W poprzedni weekend byliśmy na warsztatach szkoleniowych z trenerami ze Szkoły Liderów, którzy przyjechali na Islandię na zaproszenie Projektu Polska Islandia (którego jestem członkiem). Długo by opowiadać o samych warsztatach, które były naprawdę wyjątkowe i moim zdaniem bardzo owocne, jednak dziś nie o tym. 

Do napisania tego tekstu skłonił mnie jednak krótki film, który trenerzy przedstawili nam podczas warsztatów. Przypomnieli mi oni o wspaniałym wydarzeniu jakim jest TED i chciałabym przedstawić kilka filmików z TED z jakimi spotkałam się w ostatnim czasie.


  • Na początek najlepszy filmik czyli ten z warsztatów. Opowiada o muzyce, pasji, a także o umiejętności kierowania ludźmi. Pełen emocji, humoru i faktów. Piękny film. FILM

  • Ten filmik widziałam już dawno temu, zanim jeszcze byłam w ciąży. Tytuł kazał mi myśleć, że gościu chyba zwariował. Pierwsze zdanie kazało wyłączyć i nie słuchać, jednak z każdą minutą byłam coraz bardziej pewna, że kupię jego książkę :D Wkrótce napiszę także więcej o tym jak my zabezpieczyliśmy nasz dom, gdy pojawił się Vincent. FILM

  • Kolejny jest polecony przez Aleksandrę film o udarze mózgu... i nie tylko :D Olu muszę Ci się przyznać, że raz go wyłączyłam bo nie dotrwałam do 6 min, ale gdy poleciłaś mi go po raz drugi to stwierdziłam, że chyba jednak coś mnie ominęło, więc dałam mu drugą szansę i bardzo się z tego cieszę. Teraz nieodłącznie film kojarzy mi się z buddyzmem "Wszelka forma znika. Teraz pozostaje tylko świadomość, bez centrum i granic, ponadczasowa i wszechobecna. Wszystko co się pojawia, jest swobodną grą przestrzeni." FILM

  • Ostatni filmik pojawił się tu nieoczekiwanie, jednak od razu mnie zauroczył i bardzo mi się spodobał, dlatego nim także pragnę się z Wami podzielić. Podziękowania dla Izabeli. FILM

Mam nadzieję, że każdy z tych filmów wniesie do Waszego życia coś nowego, tak jak wniósł do mojego. Szukajcie TED w Waszym mieście. Kolejny TED w Reykjavíku odbędzie się 16 maja 2015.

1 komentarz:

Napisz co o tym myslisz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...