poniedziałek, 7 marca 2016

Dlaczego Islandia?



Kiedy poznaję nowych ludzi, zazwyczaj pierwszym pytaniem jest skąd jesteś czy też gdzie mieszkasz. Wraz z moją odpowiedzią nadbiega z prędkością światła kolejne pytanie: Dlaczego Islandia? To pytanie zazwyczaj niesie ze sobą masę emocji od zdziwienia po szok i przeplata się z niedowierzaniem, a czasami nawet z zazdrością. Dziś więc krótka odpowiedź na to jakże ważne pytanie :D

Mój brat mnie tu ściągnął

I właściwie na tym mogłabym zakończyć mojego posta bo nic mądrzejszego mi nie przychodzi do głowy, a taka jest po prostu prawda :P

Mogę Was też odesłać do mojego posta sprzed roku w którym krótko opisuję moją historię (znajdziecie ją tutaj)

Każdy ma swoją historię. Każdy człowiek którego mijasz na ulicy ma swoją własną, niepowtarzalną i wyjątkową historię. Każdy jest wyjątkowy :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz co o tym myslisz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...